Då var det söndag igen

Söndag igen och timmarna bara flyger iväg. Har inte varit så bra på att uppdatera denna blogg då jag var ute i solen istället. Det som har hänt under tiden är SOF, studentfesten som var hur skoj som helst. Dock så var jag inte lika taggad som alla på utgång utan somnade i min säng på lördagen när jag skulle hämta min plånbok.

Det har även varit maktskifte i festerisalarna och det är nu FBI 09/10 som regerar med järnhand över praktiskt taget ingen. Vi var på ett skifte med de gamle och vad som skedde där ute får jag inte berätta om, det enda jag kan säga är att jag är en sate på att köra volvo och hugga ved...
Bilden nedanför som för övrigt är den roligaste serien jag vet symboliserar föregående FBI ganska så bra måste jag säga.




Nu idag så var det festeristutbildning, det var bland det tråkigaste jag nånsin varit med om. 6 timmar höll det på och det enda vettiga var ju så klart det sista vi gjorde. kunde lika väl jobbat istället.

har hittat massor av bra musik för övrigt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0