värmen slår

Jag börjar hysa en viss misstanke om att jag kommer att lida som få i sommar, det är inte direkt så varmt ute men det skiter mitt korridorsrum i, det är banne mig 30 grader i rummet. Så enligt mina kalkylationer så kommer det i sommar vara närmare 72,3 grader i rummet, det kan leda till att man måste stå i duschen  för att kunna vistas i rummet, men min duschslang räcker inte längre än 1,5 meter... ser fram emot vintern

Årets raggningsknep myntades av Rob "the English Govenor" förut. Do u know why polarbears have such big shoulders, to break the ice! hi my name is rob. Magnifikt sagt av den härlige britten.




mina favorit skor of all time börjar ge upp och ser lite emo slitna ut, fruktan är enorm!


Ber till gudarna att The Mitchell Brothers får designa ett par i framtiden.  Annars så blir det UK skor för lite touch of gold



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0