Varit på bio

Kom just hem ifrån stan, har sett filmen Watchmen med Simon. Den var skum och mycket psykande, det var en blå kille som gick omkring naken hela filmen. Förstod inte varför han ogillade byxor...
 

Annars så var filmen rätt så bra, mer blod och splatter än jag trodde.
På väg hem ifrån bion så ville någon grabb uppenbarligen snacka med mig eftersom han använde sig av fylle uttrycket för "ursäkta men jag skulle vilja snacka med dig" det låter ungefär på fyllespråk "öööööööööh"
Men hans vän tyckte att han skulle bete sig och uppföra sig lite mer som en businessman...


Kommentarer
Postat av: Söddiz

Är det inte med nån gubbe som ser ut som batman i den filmen? Det är skitstörigt tycker jag, för det finns ju bara en batman, och han skall helst spelas av Adam West med Burt Ward som side kick.

2009-04-16 @ 08:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0