Söndag

Denna helg har varit fylld av upptåg, utång i fredags och igår var det elinpiad. Måste säga att jag var galet sugen på att joina elinpiaden men jag var förståndig denna lördag och tog det lite lugnt.

Imorse så var det invigning av FMs nya festerister, dom drack sprit och hade krämhäv, Martin tog det på fullaste allvar och var helt nedkladdad i ansiktet och var på sitt bästa humör. Vi var första stationen och dom var fulla redan innan dom kom till oss och mådde inte direkt bättre när dom lämnade oss.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig på årets händelse, Anders och Josefines bröllop. Det ska inte vara svart kostym utan det ska vara lite mer somrigt. Sitter även och pillar med musik till bröllopet. Det är itne det lättaste då det är olika åldrar på deltagarna men jag har gett mig fan på att det ska bli bra.

Har hittat en fantastisk spotify sida där man kan byta playlists med varandra: http://spotmymix.com/
 


Nu blir det att laga mat och efter det så blir det match i studentserien, har dock inte varit särskilt produktiv i den serien när det gäller mål. Har utsett mig själv till lagets Colin Hendry vilket inte är speciellt smickrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0