Planera en fest

Fest planeras och det blir en stor jävel, 200 pers ska invadera festen och allt kommer bli kalas, tillstånd har skrivits och musik har bokats. Kommer bli vansinnig om det regnar dagen då festen är ett faktum!

Det är ungefär det jag egentligen gjort denna dag, planerat fest och hur vi ska ta emot dom nya studenterna i augusti. Det kan bara bli succe och min overall kommer att glänsa som en svensk som solar för första gången..

Resten av kvällen skall spenderas framför datorn då man har ungefär 1000 mail att svara på och 5000 som skall skickas till andra personer i festeriet. Läser man till statsvetare/nationalekonom så är det viktigt att följa stadgar och planering. annars så blir det Uzbekistans ambassad som straff.
Fantastisk skulle jag säga!



har även hittat en t-shirt jag måste ha, måste bara se till att dom vill ta emot mina svenska deprecierade kronor, eller en älg eller vad som passar dom. Grabben kan valfri tjej få, då han är rumsren och avmaskad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0