Morgon

Morgonen nalkas och jag vaknar som vanligt av att någon ringer, denna gång var det Elin Nordin min festeripatet. Tack Elin. Frukosten som jag ska sätta i mig om en stund ser ut så här i mina tankar


Vi kan väl bara säga att den jag ska äta inte rikigt ser ut så.

Måste säga att det är najs att vakna upp till musik på högsta volym, måste ha så hög volym som möjligt för annars så kan jag gå och stänga av i sömnen. Får inte vara nått lugnt utan nått med lite fart i så jag blir lite smårädd. Jag ger mitt hjärta en månad till innan den ramlar dän. men det jag vaknar till nu är



Annars så kommer dagen handla om att förstå dom makroekonomiska problemen i världen, det betyder alltså förstå vad dom säger på a-ekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0