Laga påsk mat

Korridoren ska ha ett litet påskbord ikväll, det kan även översättas till ölbord. Men vi tänkte i alla fall att det kan vara en ide med att göra lite mat så det blev lite knytis fast inte så långt att gå direkt. Mitt bidrag blir en potatisgratäng med lime och dill. Detta borde ta mig ungefär 3 timmar att göra, det handlar om bristande kunksaper helt enkelt.



Bild av ludde som förklarar livet
, jag är björnen



Har slösat denna förmiddag med att se Big Bang Theory, grymt bra serie som jag tyvärr inte kan se längre då ipred och dess jägare är på fri vift, så i framtiden så ser jag fram emot att se härliga program som, Robinson, Dansa med stjärnor repriser av hem till gården och andra fantastiska tv produktioner.

Tack gode gud för last.fm, myspace och spotify, nu kan jag i alla fall lyssna på musik utan att få besök av landsfiskalen.
Har en helvetes mass invites som valfri kan få om ni känner ett trängande behov.

Äh va fan jag slänger in en gammal dänga



Nu måste jag röra mig emot campus för snuskis är så arg, och PRO vill man inte jävlas med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0