Korridorsfest

Vi har ni haft en korridorsfest, den var rolig på alla sätt och vis. Jag gjorde som vanligt misstaget att glömma det viktigaste, öl.

Så jag drack 3,5%, det smakade lurigt.

Jelena och erik bjussade på sill och ägg, det var gott.

Jag gjorde potatisgratäng, det var inte gott.

Rob och Yo gjorde mat ifrån UK, det var gott.

Drack lite mer 3,5%, det var inte gott.

Cynthia gjorde kladdkaka, det var gott. Fick ett glas vin av Cynthia, det var gott.

Maria hade gjort plättar med morötter i, det var gott.

Jag tog en 3,5% till, det var inte gott.

Jelena hade även hon gjort en efterrätt som såg ut som ett ägg, det var gott.

Drack min sista 3,5%, det var gott nu, men jag misstänker att det har att göra med det faktum att mina smaklökar gett upp.

 

Efter middagen så spärrade jag in mig på rummet för att lyssna på musik och gå igenom mail, det gick inte bra alls. Eller jag klarade ju såklart konststycket att lyssna på musik, men att sortera min mail gick inte alls, så jag strösurfade lite och fick reda på att Giraffer faktiskt är stumma men kan fnysa ljudligt. Fantastiskt.

 

Efter det så hittade jag lite musik, sånt som jag inte hört på fasligt länge.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0