Dagens individ Erik Solie

Erik Solie

En man av kunglig härkomst säger många, jag skulle säga mångfacetterad med en touch av Baron.Han är uppvuxen i Linköping i det härliga området Hjulsbro, där han har många vänner och nära till Ica.När Erik växte upp ville han bli tjejtjusare/pianolärare, detta gick då i stöpet först då han hade för små händer för att vara tjejtjusare. Men åren gick och Erik fick hår både lite här och där, det var självklart något som lockade damerna till hans sandlåda i Hjulsbro, Erik kunde också göra dom saftigaste sandkakerna söder om Malung vilket underlättade hans framfart som 4 åring.


Dom mörka åren emellan 4-20 behöver vi inte nämna då han hela tiden varit fast i en kvinnas grepp i dessa åldrar.
Så vi hoppar fram till nuet då han är killen som alla vill leka med, mitten av universum och centrum för allas blickar. Han kan inte bara sparka fotboll utan han kan även åka skridskor galant. Han är känd som en kännare av fin smak och klädstil, vin tackar han inte nej till, men det bör dock vara i måttliga mängder.
Erik har under åren visat en enorm känsla i trafiken när han skjutsat runt mig i Linköping för diverse upptåg.

För att alla ska kunna förstå hur denna man kan bidra med så mycket kärlek och bus så lägger jag upp en bildserie, vill någon dejta denna man så är det bara att säga till så styr vi upp ost och vin provning till tonerna av Bach och lite Josh Groban.
Fast ni får vara snabba då ryktet går att han kanske ska bli sambo med en främling!









Nu är ni i fas och sätter därför på låten!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Philip, min vän, vägvisare och själsfrende! Bara mina ord kommer aldrig räcka som tack för din värme och vänskap. Därför ska jag ge till dig den kärleksfullaste av kramar nästa gång vi ses! :)



Tack så mycket för den fina utmärkelsen och jag räknar med att "veckans individ" blir ett stående inslag på din blogg. Jag väntar spänt på nästa veckas vinnare...



Pussar och kramar till dig min vän!

2009-04-09 @ 17:52:42
Postat av: Erik

Philip, min vän, vägvisare och själsfrende! Bara mina ord kommer aldrig räcka som tack för din värme och vänskap. Därför ska jag ge till dig den kärleksfullaste av kramar nästa gång vi ses! :)



Tack så mycket för den fina utmärkelsen och jag räknar med att "dagens individ" blir ett stående inslag på din blogg. Jag väntar spänt på morgondagens vinnare...



Pussar och kramar till dig min vän!

2009-04-09 @ 17:54:32
Postat av: emma härnqvist/perfektion

de va en ny låt för mig så jag ska lyssna på dne lite nogrannare sen.. eller imorgon blir det nog förstås. go natt!

2009-04-10 @ 01:24:30
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0