BLAZE OF GLORY!

Nu skall ni inte tro att det handlar om att jag är ett fruktansvärt inbitet fan av Bon Jovi som sparar ut långt hår för att knalla ner i spagat och yla ut om hur mycket jag gillar rosor på sängar. Trots att fylle philip har visat sånna tendenser.
Det handlar helt enkelt om att jag ska dö den 5 maj 2010 enligt en fantastiskt utarbetad studie som bygger på 5 frågor om lite dödsfrågor. sedan så räknade enligt mig själv en härlig forskare på Harvard ut att jag ska dö just det datumet.
Det som förvånade mig var att han kunde räkna ut det samtidigt som jag tryckte på knappen. FANTASTISKT!

Så in a blaze of glory är hur jag tänker lämna jordelivet, bakgrundsmusiken skall vara carola - härlig är jorden ( hon verkar ha skapligt bra kontakt med skäggisen där uppe så det vore dumt att chansa).


Det som störde mig lite är att Harvard killen inte sa hur jag skulle dö, men om jag känner mig själv så blir jag antagligen överkörd av nån med en "ny" audi TT som bara vill kolla hur bra grepp man har i en högerkurva.. smack så ligger jag där på vindrutan och nynnar härlig är jorden och sen så smack!! korv med Lennon och Lindh på cloud nr 9.

Annars så är dagen fylld av kaffe och plugg, nationalekonomi är för er som inte vet det satans påfund och om ni hittar någon som arbetar med det som ni anser är sköna och underbara så är det en knarkare alternativt vår lärare Peter som har en fantastisk humor.

Jag har trots min höga ålder upptäckt att bloggare har en tendens att tipsa om musik och jag tänker banne mig inte vara sämre. så låten som rullar på mitt spotify denna där är inte mindre än....

 
 
Resten av dagen skall ägnas åt kaffe sm följt av träning.

Äh vi tar en låt till bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0